niedziela, 14 czerwca 2015

Chyba odchodzę... Co będzie z blogami?


Wypaliłam się, straciłam jakąkolwiek nadzieję, że a tym blogu pojawi się jakikolwiek rozdział.
Czym jest to spowodowane? Brakiem czasu, pomysłów, czy może tym, że po prostu nie mam już siły? Sama tego do końca nie wiem. Może to tylko przez to, że w czasie w którym mnie nie było, stało się zbyt dużo rzeczy które się po prostu na mnie odbiły. Zmieniłam się, to fakt. Nie wiem czy na gorsze czy na lepsze. To musicie ocenić sami. Ale odchodzę tylko z tego bloga.
 Sprawił mi naprawdę wiele przyjemności, jednak wszystko co dobre kiedyś się kończy. 
Możliwe, że kiedyś wiara, oraz przede wszystkim wena powróci. Może kiedyś pojawi się jakiś tam rozdział, o ile, jak to stwierdzili moi przyjaciele, nie wydorośleje do końca i już w ogóle stracę ochotę by kontynuować tą historię. No to w takim razie żegnam to opowiadanie z żalem w sercu. 
DO WIDZENIA!!!

PS. Transformers się nie skończyło rozdziały będą nadal wstawiane 

1 komentarz:

  1. Mam ochotę cię zabić wiesz? Zapominasz o nich.. przestajesz wierzyć. Wróć do nas.. błagam

    OdpowiedzUsuń